2MinuteAcademy hersenkietelaars van Guido Thys voor Bezoeker
Beste ,
Rode, gele, blauwe en groene types van leiders in honderden verschillende modellen: door de bomen zie je vaak de baas niet meer. Effectieve leiders zijn echter transparant.
Verder: in tijden waarin humor steeds meer onder druk komt te staan, is het goed om er even aan herinnerd te worden dat er een groot verschil is tussen ernstige dingen doen en ze op een ernstige manier aanpakken.
Veel denk- en doeplezier...
Guido ThysDe minst gevraagde spreker van Nederland.P.S.: kijk ook even naar de speciale aanbieding voor bijeenkomsten na 1 juni!
Waarom zijn er eigenlijk leiderschapsmodellen?
De ernstige manier is niet altijd de beste of meest effectieve.
Vanaf 1 juni mogen bijeenkomsten tot 30 personen weer en vanaf 1 september worden er waarschijnlijk tot 100 aanwezigen toegelaten.Op zich goed nieuws (omdat we geleerd hebben om blij te zijn met kleine dingen), maar niet voor uw budget.Ik wil dan ook graag mijn bijdrage leveren: tot 1 september gelden speciale tarieven voor lezingen en workshops.Het juiste moment dus voor een Workshop Klanten Wegjagen of voor de uitleg waarom er na de crisis niets gaat veranderen: "The Boring Twenties". Meer weten? Stuur even een mailtje.
Quote
uit het boek "Handboek Klanten Wegjagen: Klantverwachtingen frustreren door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding" (gebruikt u het al in uw bedrijf?):De drietrapsraket van e-mail bijlagen: 1. "In bijlage stuur ik u..." maar jammer genoeg... geen bijlage2. "Sorry, dit keer mét bijlage!" maar jammer genoeg... de verkeerde3. Drie weken later een mailtje met enkel de bijlage, als het te laat is.
Bij vragen neem contact op of email ons.
Al abo op alle thema's?
KlantwaardeDwarsdenkenInnoverenLeiderschapOndernemen Hier aanpassen
Aan- of afmelden voor één of meer Andersbrieven. Meer over Guido Thys