marketing

Etnisch profileren wordt breed maatschappelijk veroordeeld, maar marketeers passen eigenlijk precies dezelfde methode toe.

Wie beslist er tot welke doelgroepen ik hoor? Niet ik, maar marketeers.
Waarop baseren ze zich? Niet op een persoonlijke ontmoeting of over specifieke informatie over mijn persoon. Wel op mijn leeftijd, gezinssamenstelling, persona, etc. 

Marketeers hanteren bij alles een groepsperspectief en komen nooit bij een individueel persoon terecht. Dit kleurt -en vooral: verkleurt- alles wat ze doen.

Lees mijn volledige column hier.

Bron: Guido Thys
KennisLeerinhouden:7
Vaardigheden:1
Inspiratie:7
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:7
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Nu u hier toch bent....

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!