logo2MA185
onlife

In zijn nieuwe boek "Het einde van online winkelen" introduceert Wijnand Jongen de term "onlife": we besteden zoveel tijd online dat dit een steeds gorter deel van ons leven uitmaakt.

Zijn analyse komt uit de hoek van de onlinewinkel-community en dan zou je een andere titel verwachten.
Jongen stelt echter dat we, met name door het volledig verdwijnen van online en offline leven, nog maar aan de beginfase staan van de veranderingen in onze aankoopmogelijkheden en -gedragingen. 
Tegelijk waarschuwt hij voor een monopolie van grote spelers als Amazon: kleinere winkeliers kunnen nog wel meespelen maar zullen zich nog meer dan vroeger in de positie van de klant moeten verplaatsen.

Bron: AD
Link: http://www.ad.nl/economie/online-pionier-wijnand-jongen-webwinkel-revolutie-start-nu-pas~a4f10a20/
KennisLeerinhouden:9
Vaardigheden:1
Inspiratie:8
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:8
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Aktuele trends

Arbeid op de schop: winkels, jobs,... een kwestie van komen en gaan

Doemdenken is van alle tijden en hoort bij de introductie van innovaties. Het is echter gebaseerd op angst en niet op feiten. Want die spreken een heel andere taal...: arbeidsplaatsen, winkels, enz., ze verdwijnen maar ze komen ook weer terug.

Nu u hier toch bent....

ANDER PLATFORM

Met ingang van juni 2020 is dit platform
niet meer actief.
Oudere bijdragen kunt u hier nog steeds
blijven raadplegen.
De opvolger van 2minuteacademy.nl
heet The 2-MinuteAcademy.
U kunt zich hier als gratis lid inschrijven.