logo2MA185
onlife

In zijn nieuwe boek "Het einde van online winkelen" introduceert Wijnand Jongen de term "onlife": we besteden zoveel tijd online dat dit een steeds gorter deel van ons leven uitmaakt.

Zijn analyse komt uit de hoek van de onlinewinkel-community en dan zou je een andere titel verwachten.
Jongen stelt echter dat we, met name door het volledig verdwijnen van online en offline leven, nog maar aan de beginfase staan van de veranderingen in onze aankoopmogelijkheden en -gedragingen. 
Tegelijk waarschuwt hij voor een monopolie van grote spelers als Amazon: kleinere winkeliers kunnen nog wel meespelen maar zullen zich nog meer dan vroeger in de positie van de klant moeten verplaatsen.

Bron: AD
Link: http://www.ad.nl/economie/online-pionier-wijnand-jongen-webwinkel-revolutie-start-nu-pas~a4f10a20/
KennisLeerinhouden:9
Vaardigheden:1
Inspiratie:8
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:8
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Aktuele trends

Automatisering: wat als wantrouwen verdere ontwikkeling in de weg staat?

Automatisering, kunstmatige intelligentie, robotica, enz.: de groei gaat ongeremd door. Maar wat als de (potentiële) gebruikers het niet meer vertrouwen?

Nu u hier toch bent....

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!