logo2MA185
mes

NPS-bedenker Fred Reichheld maakt een onderscheid tussen bad profits en good profits.

 

Slechte opbrengsten worden gegenereerd door het uitmelken van klanten: hen (excessief) laten betalen voor telefonische service, ruimbagage en buitenbundel-internet, of producten maken die twee in plaats van twintig jaar meegaan, of trouwe klanten meer laten betalen dan nieuwkomers; kortom: de resultaten van nachtenlang wakker liggen met de vraag: hoe kan ik morgen mijn klanten (nog) een poot uitdraaien?

Goede opbrengsten komen volgens hem daarentegen voort uit een enthousiaste samenwerking met de klant.

Good profits zorgen ook voor een duurzame relatie. En ja, ook dat is een vorm van "duurzaamheid".

 

Opzouten cover

Fragment uit:

Opzouten! - de 8 disrupties die klanten van u verwachten

van Guido Thys. Meer hier.

Bron: Guido Thys
KennisLeerinhouden:8
Vaardigheden:7
Inspiratie:8
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:8
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Nu u hier toch bent....

ANDER PLATFORM

Met ingang van juni 2020 is dit platform
niet meer actief.
Oudere bijdragen kunt u hier nog steeds
blijven raadplegen.
De opvolger van 2minuteacademy.nl
heet The 2-MinuteAcademy.
U kunt zich hier als gratis lid inschrijven.